Цифровий (англ. digital) маркетинг − це управлінський процес, який спрямований на просування бізнесу та послуг в онлайн-просторі. Стати digital-маркетологом означає навчитися створювати та запускати маркетингові кампанії в цифрових медіа, таких, як пошукові системи, сайти, соціальні мережі, live-чати та електронна пошта.

Дипломованим digital-маркетологам відкриті двері для роботи в маркетинговому агентстві, відділі маркетингу у компаніях або корпораціях, у сфері консалтингу, e-commerce і навіть у фрилансі. Пропонуємо вам дізнатися, як пройти навчання маркетингу за кордоном, які загальні вимоги до освіти й навичок, а також чому варто це зробити.

Що таке цифровий маркетинг 

До цифрового маркетингу відносять активності, спрямовані на просування товарів, послуг і брендів через цифрову платформу. Двома словами − це маркетинг в інтернеті. Digital-маркетологи працюють у рекламних агентствах або відділах маркетингу і створюють рекламні кампанії або для клієнтів, або для компанії, у якій вони працюють.

Завдання фахівців з цифрового маркетингу − сприяти підвищенню обізнаності про продукти або послуги компанії й підвищення інтересу до них. Це можна зробити через сайти або соцмережі, мобільні пристрої або ж через електронну пошту.

Окрім створення маркетингових кампаній, інтернет-маркетологи також займаються дослідженнями ринків і аналітикою, щоб визначити, які канали працюють добре, а в які необхідно внести корективи. Крім того, їх залучають до управління фінансами маркетингу, бюджетами та забезпечення їх дотримання. Також, одним із ключових обов'язків діджитал маркетолога є розробка стратегії ціноутворення для продуктів або послуг.

Для розуміння суті цифрового маркетингу, важливо знати основні його напрямки:

  •  Пошукова оптимізація (SEO);
  •  Контент-маркетинг;
  •  Маркетинг у соціальних мережах (SMM);
  •  Платний пошуковий маркетинг (PPC);
  •  Партнерський маркетинг;
  •  Автоматизація маркетингу;
  •  Рекламні розсилки;
  • Цифрові зв'язки з громадськістю (PR).

Karandash – офіційний представник понад 1200 кращих шкіл, коледжів та університетів Європи, Канади та США.

Якими навичками повинен володіти фахівець з digital-маркетингу

Digital-маркетологи можуть опанувати різні навички, щоб дати можливість своїм клієнтам приймати зважені рішення та створювати маркетингові кампанії з найбільшою конверсією.

Щоб стати інтернет-маркетологом, необхідні наступні навички:

Здатність швидко навчатися

Сфера digital-маркетингу дуже швидко розвивається, тому, незалежно від того, в якій галузі цифрового маркетингу ви спеціалізуєтеся, дуже важливо постійно вчитися.

Аналітичний склад розуму

Одна з переваг у роботі digital-маркетолога − це можливість швидкого доступу до даних у режимі реального часу. Тому майбутньому фахівцю слід вміти збирати й аналізувати всі необхідні дані за допомогою інструментів відстеження, таких як Google Analytics, а також добре вміти аналізувати інтереси своєї аудиторії й налаштовувати маркетингову кампанію.

Творчі здібності

Креативне мислення і створення нових ідей для залучення споживачів також є дуже важливими навичками, які необхідно опанувати цифровим маркетологам.

Комунікабельність

Для digital-маркетолога вкрай важливо вміти ставити чіткі й лаконічні завдання, і правильно доносити їх до команди співробітників. Навичка ефективної комунікації важлива також для грамотного впливу на цільові аудиторії й спілкування з клієнтами. Ви обов'язково повинні мати такий навик, якщо хочете отримати підвищення до менеджера з маркетингу.

Написання контенту

За словами Ніла Пателя, експерта світового рівня в області digital-маркетингу, контент − це фундаментальна частина digital-маркетингу. Створюючи цінний контент, фахівці з цифрового маркетингу взаємодіють зі споживачами, залучають потенційних клієнтів і збільшують продажі, а також підвищують впізнаваність компанії завдяки органічному трафіку.

Перспективи роботи в цифровому маркетингу

Згідно з даними BLS, очікується, що тільки в США в найближчі 10 років кількість фахівців з реклами, просування і маркетингу зросте на 10%, що приблизно відповідає середнім показникам зростання й усіх інших професій. У середньому на найближче десятиліття прогнозується близько 31 100 нових вакансій щороку для фахівців з digital-маркетингу і суміжних галузей. Очікується, що більшість із цих вакансій з'являться у результаті необхідності заміни працівників, які змінюють сферу своєї діяльності або, наприклад, виходять на пенсію.

Скільки заробляє digital маркетолог

Показники зростання і середня заробітна плата відрізняються в залежності від спеціалізації, регіону та галузі. Середня річна заробітна плата спеціаліста, що пройшов навчання за фахом digital marketing у США, склала $142,170 на травень 2020 року (за даними BLS). В Україні, за даними порталу Work.ua, середньомісячна зарплата digital-маркетолога складає 19 500 гривень, або ж 234 000 гривень на рік.


Читати також: Програми трансферу – твій шлях в найкращі університети США


Де краще вчитися маркетингу?

Серед українських державних закладів вищої освіти відсутній такий напрям підготовки, як цифровий маркетинг: пройти навчання за цією спеціальністю можна лише в деяких приватних ВНЗ або на курсах, рівень підготовки яких не відповідає сучасним вимогам ринку і не може зрівнятися із закордонною освітою за рівнем отриманих знань і навичок.

Серед основних переваг навчання маркетингу за кордоном варто назвати:

  •  Диплом європейського або американського зразка в області цифрового маркетингу дозволяє влаштуватися на роботу до кращих маркетингових агенцій світу;
  •  Закордонні університети організовують стажування для своїх студентів в агенціях і організаціях-партнерах. Це дозволяє студенту якомога раніше почати свою професійну реалізацію та отримати досвід роботи в іноземній фірмі;
  •  Проходячи навчання маркетингу за кордоном, ви отримаєте актуальні знання в області цифрового маркетингу, тому що саме в Європі й Америці зароджуються всі маркетингові тренди;
  •  По студентській візі можна залишитися в країні ще на 1,5 року і влаштуватися на роботу за фахом. Якщо ви хочете працювати в Україні, то, вивчивши інтернет маркетинг за кордоном і отримавши відповідний диплом, ви зможете знайти роботу з зарплатнею у 2-3 рази вище середньої на ринку − попит на гарних фахівців у сфері digital в Україні дуже високий.

Який університет обрати для навчання

У більшості закордонних вишів для іноземних студентів діють річні магістерські програми. Хоча, в окремих випадках, навчання може тривати й довше.

Часто заклади вищої освіти віддають перевагу студентам, у яких вже є професійний досвід. Тому, кілька років роботи за фахом істотно посилять ваше резюме і збільшать шанси на вступ. Для вступу на магістратуру з цифрового маркетингу за кордоном, у деяких ВНЗ абітурієнтам може знадобитися диплом бакалавра в області маркетингу, бізнес-комунікацій або в суміжних областях.

Пропонуємо розглянути ТОП університетів з маркетингу, що пропонують магістерські програми digital marketing навчання в Європі й США:

University College Dublin


Дублінський університет вважається одним з провідних університетів Ірландії. Для тих, хто вже встиг попрацювати в професії, пов'язаній з діджитал маркетингом хоча б три роки, UCD пропонує потужну річну програму навчання.

Вітаються студенти з освітою в галузі комп'ютерних наук та IT: крім традиційних для програми в галузі цифрового маркетингу курсів, університет пропонує один обов'язковий і декілька факультативних просунутих курсів з аналізу даних для маркетингу.

Необхідно підтвердити знання англійської: мінімальний бал за IELTS − 6,5.

Вартість навчання на магістратурі: від €8700 на рік.

Karandash щорічно приймає участь у найбільших світових виставках ICEF, Alphe Conferences і Study World, конференціях BBSN і NABSW.

Manchester Metropolitan University


Це один із найбільших університетів Великобританії, в якому навчаються 33 тисячі студентів з різних країн світу. Манчестер − місто, в якому цифрові технології розвиваються найбільш стрімкими темпами, тут працюють компанії, що спеціалізуються на digital-сфері та шукають талановитих випускників. З отриманням диплому магістра з цифрового маркетингу в університеті Манчестера, ви зможете претендувати на широке коло керівних посад в цифровому середовищі.

Магістерський курс з digital-маркетингу розроблений для розвитку знань і навичок в галузі науково обґрунтованої прикладної стратегії digital-маркетингу та бізнес-планування.

Серед методів навчання − спільне викладання і групові семінари з досвідченими фахівцями, які проводять наукові дослідження, а також спілкування з провідними представниками digital-сфери Великобританії. Окрім навчання, заклад організовує стажування та надає можливості для нетворкінгу, щоб студенти могли перевірити свої навички та зав'язати цінні контакти.

Щоб вступити на курс, потрібно надати диплом з відзнакою як мінімум другого класу в галузі маркетингу, бізнесу, або іншої спеціальності, і / або мати відповідний досвід роботи на керівних посадах від 2-х років. Також будуть потрібні сертифікати з англійської мови IELTS (Academic) або IELTS для UKVI (Academic) з оцінками не нижче 6.5, або TOEFL IBT з результатами від 89 балів.

Вартість digital marketing навчання на магістерській програмі в цьому ВНЗ − від £14500 на рік.

Дізнатися більше!

Royal Holloway, University of London


Магістерський курс з digital-маркетингу в університеті Royal Holloway підійде фахівцям, які бажають підвищити свої шанси на працевлаштування, оскільки він дозволяє опанувати знання й навички, на які дійсно є попит на сучасному digital-ринку. Це один з небагатьох спеціалізованих курсів магістратури з digital-маркетингу у Великобританії, на якому студенти отримують глибокі знання з цифрового маркетингу, починаючи з основ діджитал брендингу та реклами, закінчуючи методами взаємодії зі споживачами.

Після закінчення курсу випускники можуть створювати й аналізувати digital-стратегії та приймати зважені тактичні й стратегічні рішення, навчаючись в контексті особливої ідеології Royal Holloway Marketing. Навчання в Royal Holloway відкриває відмінні кар'єрні перспективи в цифровому маркетингу та суміжних областях.

Серед переваг системи освіти в цьому університеті − графік, що поєднує заняття в кампусі від двох днів на тиждень та самостійне навчання.

Для вступу потрібен диплом з відзнакою другого або першого класу, і результати тестів з англійської мови: TOEFL не нижче 79 балів, IELTS не нижче 6,5 балів.

Вартість навчання − від £15600 на рік.


Читати також: Вища освіта в Європі


Louisiana State University 


LSU — найбільший і найвідоміший дослідницький університет штату Луїзіана. До його складу входить 14 коледжів і шкіл. Вважається одним з 16 найпопулярніших ВНЗ у США.

Університет штату Луїзіана щорічно виділяє $300 000 000 на дослідницькі проєкти, стипендії та фінансову допомогу студентам. Більш як 92% учнів отримують грошові дотації, що дозволяє університету залишатися популярним серед абітурієнтів як за межами штату, так і за межами країни.

За даними проведених досліджень, університет Луїзіани є найкращим серед південно-східних штатів за рівнем відшкодування студентам інвестицій в навчання. Випускники університету Луїзіани отримують зарплату в середньому на $12 000 на рік вище, ніж випускники інших вищих навчальних закладів у США. Це дозволяє вважати навчання в LSU відмінною інвестицією в освіту і майбутню кар'єру.

Щоб стати студентом Louisiana State University абітурієнту з України необхідно надати:

  •  документ про повну загальну середню / вищу освіту з середнім балом не нижче 4.0.;
  •  сертифікат, що підтверджує знання англійської мови: TOEFL не нижче 79 балів, IELTS не нижче 6,5 балів.

Вартість навчання − від $28500 на рік.



 Ми відкриваємо для вас можливості. Ви довіряєте нам ваше майбутнє.



Florida Atlantic University


Це перший державний університет у південно-східній Флориді. FAU — багатопрофільний університет, акредитований Південною Асоціацією Коледжів і Шкіл, яка оцінює на відмінно викладацький склад освітнього закладу, а також пропоновані програми і яскраве позакласне життя університету. У FAU навчаються 30000 студентів з 50 штатів і більш ніж 180 країн світу.

В університеті діє програма підготовки до магістратури. Вона включає 2 семестри навчання, в які інтегровано підготовку з предметної галузі та курс академічної англійської. У разі успішного проходження програми студент зараховується на магістратуру в Florida Atlantic University.

Тривалість магістерської програми − 2 роки.

Для вступу до ВНЗ необхідно мати високий рівень володіння англійською мовою (TOEFL 79) і середній бал диплома від 4.0.

Вартість навчання на магістратурі − від $21768 на рік.

Навчання в США

Вступити разом з Karandash

Диплом закордонного університету в області digital-маркетингу значно збільшує шанси отримати цікаву високооплачувану роботу. Великі закордонні компанії ще під час стажування готові зробити пропозицію про роботу кваліфікованому фахівцю.

Головне в підготовці до вступу − заздалегідь обрати заклад серед кращих університетів світу з маркетингу, ретельно вивчити вимоги до вступу і дати собі достатню кількість часу на підготовку. Як ми з'ясували, для вступу на магістратуру до закордонного вишу вимоги практично однакові: потрібно скласти тест з англійської мови, надати диплом бакалавра з високими оцінками, резюме, а також мотиваційний і рекомендаційні листи.

У підготовці до вступу та отримання кращої маркетингової освіти у світі вам готові допомогти фахівці агенції Karandash, надавши більш детальну інформацію про вступ до навчального закладу, який вас цікавить.


Для більш детальної консультації:

+38 (050) 31–31-021
office@karandash.ua


Лишити запит
Схожі статті
Дивитись все